Udgivet d. 01-12-2022
DLBR lancerer nu økonomiprogrammet InterCount, der gør det nemmere end nogensinde før at styre og få overblik over virksomhedens økonomi. Ifølge bestyrelsesformanden i DLBR er programmet det største, der er sket inden for økonomistyring i landbruget i 20 år.
Betal, bogfør og arkivér dine fakturaer med et snuptag. Det er muligt i DLBR’s nye økonomistyringsprogram InterCount, der lanceres i disse dage på landbrugsmessen Agromek.
InterCount er beregnet til både små og store virksomheder og samler alle økonomifunktioner samlet bag ét login, så man ikke længere skal logge ind og ud af flere systemer. Programmet har samtidig automatiseret alle processer omkring bilagsmodtagelse, betaling og bogføring, hvilket frigiver tid til andre opgaver. Det sker med brug af kunstig intelligens, som automatisk konterer alle bilag de rigtige steder.
- InterCount er uden tvivl det største, der er sket inden for økonomistyring i landbruget de seneste 20 år. De automatiserede processer gør, at det bliver hurtigere end nogensinde før at styre og få overblik over virksomhedens økonomi. Samtidig er brugervenligheden helt i top, hvilket gør programmet særdeles nemt at bruge i hverdagen, siger bestyrelsesformand Thomas Bay Jensen fra DLBR.
Giver viden til at træffe beslutninger
Ifølge bestyrelsesformanden er InterCount samtidig et strategisk værktøj, der kan give ejeren viden til at træffe de beslutninger, der understøtter virksomhedens udvikling bedst.
- I fremtiden skal et økonomistyringsprogram ikke kun længere bruges til at afrapportere fortiden i et regnskab. Derimod skal programmet kunne sammenstille, formidle og analysere økonomiske realtidsdata, så virksomhedsejeren får et opdateret beslutningsgrundlag, som skaber en øget handlingskraft. Med InterCount stiller vi os helt forrest i denne forandring, siger Thomas Bay Jensen.
Skræddersy løsningen til egne behov
InterCount er opbygget af en række moduler, som gør det muligt at skræddersy løsningen til virksomhedens behov. Dermed passer programmet til alle typer virksomheder i form af både selskaber, I/S-selskaber og personligt ejede virksomheder, ligesom det kan tilpasses løbende i takt med, at virksomhedens behov ændrer sig over tid.
- Den tid er forbi, hvor alle kunder skal have og betale for det samme økonomistyringsprogram. Virksomheder er forskellige og har forskellige behov til bogføring og økonomistyring. Derfor er InterCount opbygget ud fra fem moduler, som man frit kan vælge imellem alt efter, hvad man har behov for. Modulopbygningen giver også en stor fleksibilitet, hvis ens behov ændrer sig over tid, siger Thomas Bay Jensen.
InterCount har fået topbedømmelsen tre stjerner og betegnelsen ”Europanyhed” i forbindelse med landbrugsmesse Agromek i Herning. Hvis du ønsker at høre mere om InterCount, kan du kontakte din økonomirådgiver.
Læs mere på www.intercount.dk
Tilmelding til nyhedsbrev