Udgivet d. 04-04-2024
Ikke alle tidsregistreringsløsninger er lige gode. Nogle har skjulte omkostninger. Nogle løfter slet ikke det nye lovkrav. Og nogle er komplekse og tunge at arbejde i. Sådan er det ikke med SAGRO Time, der løser opgaven for alle virksomhedstyper.
I januar blev et nyt lovkrav vedtaget, som kræver at alle virksomheder i Danmark med ansatte implementerer tidsregistrering for alle deres medarbejdere. Siden da har vi I SAGRO sat os godt og grundigt ind i det nye lovkrav, for at sikre at vores tidsregistreringsløsning, SAGRO Time, løfter lovkravet for vores kunder.
Samtidig har vi fået mange spørgsmål både til lovkravet og omkring kundernes eksisterende løsninger. Og her har vi opdaget et par ting, som kan være en god idé at overveje, når man vælger sin tidsregistreringsløsning fremadrettet. Vi håber selvfølgelig, at du vælger vores løsning.
Vil du vide mere om SAGRO Time eller have hjælp til bestilling, så find information og kontaktoplysninger her eller udfyld denne kontaktformular, så hører du fra os snarest.
SAGRO Time har en simpel prismodel uden skjulte ekstraomkostninger og gebyrer. Man betaler én pris, og så har man adgang til alle funktionerne i løsningen, og det koster ikke ekstra at have en driftsleder, som skal lave vagtplaner eller rette tidsregistreringer. Dette er langt fra tilfældet hos konkurrerende løsninger.
Vi har fået lov til at illustrere prisforskellen med vores kunde, Sven Agergaard. Her tog vi udgangspunkt i hans bedrift med 10 brugere og deraf 2 driftsledere. Vi sammenligner med en af de gængse løsninger, som vi ofte hører om hos landbrugskunderne.
Med SAGRO Time betaler Sven 40 kr. per bruger månedligt. Ved konkurrenten ville det månedligt koste mindst 49 kr. per almindelig bruger, og 179 kr. per driftsleder. Med SAGRO Time giver det årligt 4.800 kr. i abonnement, hvor det med den konkurrerende løsning ville være 9.000 kr. årligt. Altså dermed en årlig besparelse for Sven på 4.200 kr.
Support er inkluderet i opstartsprisen på SAGRO Time på 1999 kr. Ved den konkurrerende løsning koster opstart 2.795 kr. og dertil kommer 1.195 kr. per times support oveni.
Det er svært at sige nøjagtigt, hvor stor prisforskellen vil være, da der også er flere andre tilkøb for at bruge den konkurrerende løsning. Med SAGRO Time er alt inkluderet i prisen, så derfor er det nemt at kende den fulde omkostning fra start – ingen overraskelser her.
Ikke alle tidsregistreringsløsninger er gearet til at løfte det nye lovkrav. Der er tre hovedpunkter i lovgivningen, som løsningerne skal overholde – løsningen skal være tilgængelig, objektiv og pålidelig.
Tilgængeligheden betyder, at det skal være muligt for medarbejderne at tilgå deres egne tidsregistreringer. Under et ERFA-møde kom det frem, at en af deltagerne bruger løsning, som er meget udbredt i landbruget, men som netop ikke giver medarbejderne mulighed for at tilgå egne tidsregistreringer.
Med SAGRO Time vil hver medarbejder kunne tilgå sine tidsregistreringer ved at logge ind på SAGRO Time på mobilappen eller via browseren på PC. En medarbejder vil kun kunne tilgå sine egne tidsregistreringer, mens en driftsleder vil kunne gennemgå alle de ansattes tidsregistreringer.
Så har man en løsning i dag, kan det være en god idé at tjekke om medarbejderne kan tilgå egne tidsregistreringer.
Mange tidsregistreringer er lavet til at kunne understøtte mange brancher og typer af forretninger. Dette skaber flere muligheder i løsningen, men også en øget kompleksitet, som kan gøre løsningen mere besværlig at arbejde i.
SAGRO Time er lavet til landbruget, og bliver videreudviklet udelukkende med øje for behovet hos vores kunder. Dette bevirker at løsningen er mere simpel og nem at bruge.
Når vi viser løsningen frem, bliver vi ofte mødt af kommentarer om, hvor nemt og lige til løsningen ser ud. Og netop dét er vores vigtigste succeskriterie, for vi ved godt at landmænd sjældent ønsker at bruge mere tid en nødvendigt på administration på kontoret.
Vi ved også at der sjældent ikke er travlt på et landbrug, så derfor har vi også sørget for at gøre opstartsprocessen nem, simpel og ikke særlig tidskrævende. Vi sætter det hele op fra start og klargør stempeluret, så du bare kan tænde tabletten, åbne appen, og så er den allerede logget ind og klar til brug, når dine medarbejdere er oprettet.
Vil du vide mere om SAGRO Time eller have hjælp til bestilling, så find information og kontaktoplysninger her eller udfyld denne kontaktformular, så hører du fra os snarest.
Hele systemet kan styres fra både telefon, tablet og stationær computer.
Vil du vide mere om SAGRO Time eller have hjælp til bestilling, så find information og kontaktoplysninger her eller udfyld denne kontaktformular, så hører du fra os snarest.
Tilmelding til nyhedsbrev