Udgivet d. 25-04-2025
SAGROs opdaterede løsning “SAGRO Time i Bedrift” gør tidsregistrering og opgavestyring hurtigere og mere enkel – og de første kunder er begejstrede.
Hvis man har fulgt med, vil man vide, at lovkravet om tidsregistrering længe har været på radaren hos SAGROs digitaliseringskonsulent Kim Alexander Jensen. Han er derfor meget tilfreds med at kunne præsentere en opgradering af det populære tidsregistreringssystem SAGRO Time, som nu lanceres i en ny version under navnet SAGRO Time i Bedrift.
“Den bygger videre på det, som vores kunder allerede bruger og er glade for – men nu er det bare blevet endnu bedre,” siger Kim Alexander Jensen.
Den nye version er ikke kun en teknisk forbedring. Den integreres også med SAGROs platform Bedrift, hvilket betyder, at kunderne nu får adgang til både tidsregistrering og opgavestyring via samme login.
“Det skal bare virke – og ikke være i vejen i hverdagen. Det er netop det, vi har forfinet,” forklarer Kim.
SAGRO har indtil nu kun åbnet op for den nye løsning for en udvalgt gruppe eksisterende kunder. De har haft eksklusiv adgang – og tilbagemeldingerne har været tydeligt positive.
“Vi har fået rigtig god feedback fra de første brugere, og det giver os mod på at brede det ud til flere,” fortæller Kim Alexander Jensen.
Med SAGRO Time i Bedrift bliver det ikke kun nemmere at overholde lovkrav. Det bliver også en hjælp i den travle dagligdag.
“Hvis du har prøvet at registrere tid manuelt før, så ved du, hvor vigtigt det er, at systemet bare fungerer,” slutter Kim.
Hvis man gerne vil høre mere om den nye version, kan man besøge sagrotime.dk/bedrift, hvor man også han blive skrevet på venteliste for at få adgang til SAGRO Time i Bedrift.
Tilmelding til nyhedsbrev