Virksomhedssekretæren kommer hjem til dig og løser en række administrative opgaver i din virksomhed. Derved får du frigivet tid, som du for eksempel kan bruge på at deltage mere aktivt ude i bedriften, være leder for dine medarbejdere, eller du får lidt mere tid til familien.
Hvilke opgaver?
Du vælger selv, hvilke administrative opgaver din virksomhedssekretær skal hjælpe dig med at løse. Det kan for eksempel være at:
• Betale regninger, lave fakturaer og holde styr på bilag til regnskaberne
• Udarbejde momsregnskab
• Indsamle data til budget og budgetkontrol
• Skrive referat fra møder evt. personalemøder
• Hjælpe med personaleadministration
• Indberette på Virk.dk (sygedagpenge, oplysninger til Danmarks Statistik mv.)
• Registrere medicinforbrug
• Indsamle og indtaste data til E-kontroller og/eller Dyreregistrering
• Ajourføre gyllelog
• Registrere diverse data ex. vandforbrug og energiforbrug
• Skrive dine breve
• Sørge for orden på kontoret
• Arkivere papirer
• Optimere anvendelse af E-post
Ovenstående opgaver er blot eksempler på opgaver, som en virksomhedssekretær kan lave for dig.
Virksomhedssekretæren hjælper gerne med andre opgaver, du gerne vil have løst.
Virksomhedssekretæren kommer hjem til dig og løser en række administrative opgaver i din virksomhed. Derved får du frigivet tid, som du for eksempel kan bruge på at deltage mere aktivt ude i bedriften, være leder for dine medarbejdere, eller du får lidt mere tid til familien.